رهبری استراتژیک سطح 8- ایران استرالیا نوبت یک

معرفی سازمان مدیریت صنعتی 
 سازمان مدیریت صنعتی در بهمن 1350 پس از 2 سال اجرای موفقیت آمیز دوره پرورش مدیر در آمریکا ، سومین دوره را در ایران با عنوان دوره پرورش مدیر (فوق لیسانس MBA ) برگزار نمود. این دوره با بهره گیری از روش تدریس Case Metho÷d  و همچنین با همکاری دانشگاه های مطرح دنیا در مدیریت کسب و کار مانند هاروارد ، M.I.T ، ییل ، پرینستون ، برکلی و... ، توانست آموزش های بسیار موفقی در زمینه تربیت مدیران باشد. سازمان مدیریت صنعتی از زمان تاسیس تاکنون،  همواره در زمینه ارایه خدمات آموزشي ، مشاوره و تحقیق در مدیریت پیشرو بوده و تا امروز این خدمات را با بالاترین سطح استانداردهای آموزشی ارایه می دهد.
   امروزه یکی از نیازهای دانشجویان و مدیران کسب و کار حضور در عرصه های بین المللی جهت یادگیری و آشنایی با محیط کسب و کار جهانی است ، به روز رسانی دانش و از هم آموزي در زمينه رهبری استراتژیک در سطح بین الملل یکی از این زمینه های یادگیری است  . این دوره به صورت مشترک  با موسسه آموزش عالی NSW  استرالیا در سطح مدرک صلاحیت حرفه ایی 8 برگزار می گردد.
 
معرفی موسسه آموزش عالی NSW استرالیا:              
 
موسسه آموزش عالی NSW استرالیا، یک موسسه خصوصی مورد تایید دولت استرالیا واقع در قلب منطقه پویای دارلینگ هاربر سیدنی است. این موسسه آموزش عالی معتبر طیف متنوعی از برنامه های آموزشی پیشرفته را ارائه می دهد که برای رفع نیازهای خاص متخصصان و دانشجویان در زمینه های تجارت و مدیریت، فناوری اطلاعات و آموزش زبان انگلیسی طراحی شده اند. عمیقاً متعهد به حفظ برتری در تمام جنبه‌های تلاش‌های آموزشی، و تضمین یک تجربه یادگیری واقعاً غنی برای هر فردی، خواه برای پیشرفت حرفه‌ای با شرکت در یکی از دوره های کوتاه تخصصی ، و یا تحصیل و دریافت مدارک رسمی معتبر استرالیا که در بسیاری از کشورهای جهان نیز معتبر است، باشد. فلسفه دانشجومحور موسسه  آموزش عالی NSW، حول این ایده می چرخد که یادگیری را با ادغام مداوم دانش و تحقیقات جدید در برنامه های خود مرتبط نماید. و متعهد به ارائه راه حل های یادگیری انعطاف پذیر که فرصت های آموزشی را برای افراد با پیشینه ها و تجربیات زندگی متنوع فراهم نماید.
این موسسه در بندر پر جنب و جوش دارلینگ واقع شده، محیطی الهام بخش غنی از فرهنگ، نوآوری و چشم انداز مالی پر رونق را ارائه می دهد. مکانی است که در آن مطالعه، زندگی و کار با هم تلفیق می شوند تا یک تجربه واقعاً جامع را ارائه دهند. موسسه آموزش عالی NSW استرالیا را برای تحصیل خود انتخاب کنید، جایی که برتری فقط یک هدف نیست، بلکه یک روش زندگی است.
 
 
  مراحل ثبت نام
 
انجام ثبت نام اولیه جهت بررسی مدارک

حضور در برنامه هشت هفته‌ای آمادگی رهبری استراتژیک در سازمان مدیریت صنعتی

اقدام برای ثبت نام ، ویزا و معرفی به سفارت

اخذ ویزا و حضور در برنامه یکساله در استرالیا

 

بررسی اجمالی دوره:
این دوره برای افرادی طراحی شده است که دانش پیشرفته ای در شیوه های رهبری استراتژیک و مدیریت دارند. این دوره با هدف گسترش درک دانشجویان از تحول استراتژیک پیشرو و فرآیندهای برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها، و همچنین ارائه درس های انتخابی در توسعه استراتژی مالی، شیوه های اخلاقی پیشرو و مدل سازی تفکر و عملکرد نوآورانه است. فارغ التحصیلان این دوره می توانند انتظار داشته باشند که در صنعت مورد نظر خود به سمت مدیریت عالی و مدیریت سطح بالا دست یابند.
این مدرک نشان دهنده نقش افرادی است که دانش و مهارت‌های پیشرفته را در طیفی از نقش‌های رهبری استراتژیک و مدیریت به کار می برند. افراد در این سطح تصمیمات مستقل در سطح بالایی می‌گیرند و از ابتکار و قضاوت برای برنامه ریزی و اجرای طیفی از عملکردهای رهبری و مدیریت در زمینه های مختلف استفاده می کنند. مسئولیت و پاسخگویی کامل در قبال خروجی های شخصی و کار یا عملکرد دیگران دارند. از مهارت های شناختی و خلاق برای بررسی، تحلیل انتقادی ، تثبیت و ترکیب دانش، به منظور تولید ایده و ارائه راه حل برای مشکلات پیچیده استفاده می کنند.
به افرادی که با موفقیت تحصیل در این دوره را به اتمام برسانند مدرک تحصیلات تکمیلی در سطح 8 چارچوب صلاحیت استرالیا اعطا خواهد شد که بالاتر از کارشناسی که در سطح 7 صلاحیت حرفه ای استرالیا AQF تعریف شده، می باشد. این دوره آموزشی در سازمان کیفیت مهارت های استرالیا (ASQA) معتبر است و با چارچوب صلاحیت استرالیا (AQF) مطابقت دارد.
برنامه درسی
توسعه این برنامه با مشاوره با مشاوران صنعت برای پاسخ به نیازی است که برای موقعیت‌های شغلی تخصصی در صنعت کسب‌وکار ایجاد شده است که از آموزش‌های به رسمیت شناخته شده در استرالیا بهره می‌برد. این دوره برای مطابقت با نیازهای کسانی طراحی شده است که مایل به تکمیل رهبری و مدیریت و کار در بخش تجارت / مدیریت به عنوان مدیر عامل، مدیر سطح عالی یا صاحب کسب و کار هستند.
 
واحدهای درسی
·       رهبری تحول شخصی و استراتژیک
·       رهبری فرآیند برنامه ریزی استراتژیک برای یک شرکت
·       توسعه و پرورش شراکت و روابط مشترک
·       رهبری و تغییر
·       عملکرد اخلاقی را رهبری و تحت تأثیر قرار دهید
·       هدایت توسعه یک استراتژی مدیریت دانش برای یک کسب و کار
·       شروع و رهبری تحقیقات کاربردی
·       مدیریت منابع مالی
مدت زمان
برنامه آموزشی یک سال است که یک دوره 44 هفته ای به اضافه 8 هفته استراحت (میان ترم) برای  ارائه راهبردهای مداخله و حمایتی برای دانشجویانی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارند برنامه ریزی و ارائه می شود.

عنوان دوره :" رهبری استراتژیک"
مدرک سطح 8 صلاحیت حرفه ای استرالیا

مزایای ویژه این دوره :
فرصتی برای ارتقای چشم انداز ودیدگاه های جهانی رهبری استراتژیک
مدرک معتبر بین المللی ازایران واسترالیا
تسهیل اولویت پذیرش،اخذ ویزا وادامه تحصیل ، کار یا اقامت دراسترالیا
تحصیل و زندگی (به همراه خانواده)در یکی از زیباترین و بهترین شهرهای دنیا
کسب تجربه کار بین المللی و درآمدزایی همزمان با تحصیل و با اجازه کار پاره وقت در استرالیا
امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا در مقاطع تحصیالت تکمیلی

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید